سوال پرسیدن برای هر چیزی

سوال پرسیدن

سوال پرسیدن یکی از قدرتمند ترین کارهایی است که به سرعت ما را رشد می دهد. اگر خودمان را به سوال پرسیدن عادت دهیم، در مورد هر چیز از خودمان سوال بپرسیم و سریع برای پیدا  کردن جوابش به جست و جو بپردازیم بی شک به تجربه های نابی دست پیدا می کنیم.

سوال برای هر چیزی

اگر برای هر موردی که به مساله ای بر می خوریم که قابل حل شدن نیست، سوال پرسیدن و نوشتن آن سوال  باعث می شود که ذهن ما ناخودآگاه به دنبال جواب آن سوالات بگردد و بعد از مدتی خود به خود به جواب آن سوالات دست پیدا می کنیم. ذهن ما جوری طراحی شده است که عاشق سوال پرسیدن است. و تا جواب سوالی را پیدا نکند آرام و قرار ندارد.

چرا تلاش نمی کنیم

بعضاً هنگامی که در موقعیتی قرار می گیریم مثلا سر کلاس درس و یا سمینار و … همین که سوالی به ذهنمان خطور می کند سعی می کنیم فی الواقع سوال را از شخص مورد نظر بپرسیم. و هیچ گاه تلاش نمی کنیم که بتوانیم خودمان به جواب سوال دست پیدا کنیم. اگر این مهارت را در خودمان پرورش دهیم، قطعاً از مقوله سوال پرسیدن می توانیم به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کنیم.

مهارت کسب کنیم

همیشه می توانیم با اصطلاحاتی از قبیل

چطور می توانم

کجا

چه کسانی

چرا

و … برای خود سوالاتی را مطرح کنیم و به جواب آنها نیز دست پیدا کنیم.

چطور جست و جو کنیم

به راحتی میتوانیم با استفاده از گوگل به جواب سوالات خود دست پیدا کنیم.

گوگل غول جواب سوال ها

البته اگر سرچ کردن در گوگل را فرا بگیریم به جرات می توانم به شما بگویم که به هیچ کسی برای جواب دادن به پرسش هایمان نیاز نداریم. فقط کافی است کمی با گوگل این غول جواب ها کمی دوست شویم. کافی است که کمی قلق این دوست عزیز را یاد بگیریم. به راحتی می توانیم هر آنچه که به عنوان یک پرسش در ذهن ما خطور می کند را از او بپرسیم.

سپاسگزار شما هستم که مجدد به این صفحه بر میگردید